لباس گرم زمستانی

همانطور که از نامش پیداست لباس گرم زمستانی مناسب فصل های سرد میباشد که پوشیدن آین لباس ها باعث گرم شدن بدن میشود که به دلیل داشتن الیاف طبیعی باعث میشود تا گرمای بدن حفظ شود و بدن فرد گرم بماند. لباس زیر گرم های زمستانی کاربرد بسیار خوبی در تمامی صنف ها و اشخاص عمومی دارد که به آنها اشاره خواهیم نمود.

کاربرد لباس گرم زمستانی

لباس گرم زمستانی نسبت به پارچه ای که دارند ؛ ازکارایی بالایی برخوردار هستند. از لباس زیر گرم های زمستانی در بیشتر ارگان ها و سازمان ها و حتی اشخاص عمومی و … استفاده زیادی میکنند که در فصل های پاییز و زمستان برای بالا بردن کیفیت کار کارمندان و پرسنل از این گرمکن شلوار های زمستانی استفاده میشود. زیرا هنگامی که افراد در حین انجام کار، شرایط مناسبی از لحاظ دمای بدن را احساس کنند به طبع از توانایی کاری بالایی نیر برخوردار خواهند بود.

لباس گرم زمستانی

جنس پارچه لباس گرم زمستانی

لباس گرم های زمستانی برای اینکه بتوانند گرمای خوبی داشته باشند باید از جنس نخ پنبه دوخته و تولید شوند. هرچه مقدار نخ پنبه در پارچه بیشتر باشد آن لباس از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. تمامی گرمکن شلوار های زمستانی داخل کرک هستند که این داخل کرک بودن یک حسن بسیار خوبی به حساب می آید زیرا کرک های داخل لباس گرم زمستانی باعث میشود بدن به خوبی گرم شود و همچنین از عرق کردن جلوگیری کند. کرک های داخل لباس باعث میشود تا حین انجام کار بدن افراد بوی نامطبوع به خود نگیرد.

لباس گرم حسنی، گرمکن شلوار حسنی

رنگبندی لباس گرم زمستانی

لباس گرم های زمستانی معمولا دارای رنگبندی متنوعی هستند برای مثال: سفید، سورمه ای، طوسی، نوک مدادی، سبز یشمی میباشند ولی مصرفی ترین و پرفروش ترین رنگ این گرمکن شلوار زمستانی رنگ سفید این محصول میباشد. زیرا اگر لباس ها به رنگ الیاف طبیعی باشند دارای هیچگونه مواد شیمیایی نیستند و روی پوست افراد تاثیر منفی نخواهند داشت. لباس گرم های سفید به دلیل نداشتن رنگ دارای خاصیت ضد حساسیت میباشند که به طور کلی یک مبحث مهم به حساب می آید.

 

سایزبندی گرمکن شلوار زمستانی

لباس زیر گرم های زمستانی دارای سایزبندی های متنوع و استاندارد میباشند که قواره های آنها نیز استاندارد میباشد. سایزبندی لباس گرم ها به گونه میباشد که از کوچکترین سایز افراد تا بزرگترین آنها میتوانند از این لباس ها استفاده کنند. که سایز های این لباس گرم مدیوم، لارج، ایکس لارج، دو ایکس لارج میباشد و در برخی شرکت های تولید کننده سایز سه ایکس لارج هم تولید میگردد.

لباس گرم زمستانی

خاصیت ضد حساسیت لباس گرم ها

لباس گرم های داخل کرک جنس نخ پنبه به دلیل داشتن الیاف طبیعی دارای خاصیت ضد حساسیت میباشند که مناسب افراد با پوست حساس میباشد. این لباس گرم ها به دلیل مصرف طولانی مدت، برای مثال یک الی سه روز میبایست دارای خاصیت ضد حساسیت باشند تا روی پست افراد تاثیر منفی نداشته باشند. همچنین همانطور که در بالا اشاره کردیم این لباس ها به دلیل داشتن الیاف طبیعی باعث میشند تا افراد حین انجام کار بوی نا مطبوع نگیرند.

لباس گرم زمستانی

برند های انواع لباس گرم

لباس ها در شرکت ها و تولیدی های مختلف تولید و توزیع میشوند که معروف ترین این لباس ها؛ تولیدی هوتن، پژواک، تن تن، غزال، حسنی، کلاسیک میباشند که هر کدام از این تولیدی ها در کیفیت های مختلف تولید و توزیع میکنند. پارچه های هر کدام از این تولیدی ها با یکدیگر متفاوت بوده و مقدار نخ پنبه در آنها متفاوت میباشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن آلفا با اخذ نمایندگی فروش از تمامی برند های بالا به صورت تک و عمده آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد که این امر باعث میشود تا این لباس ها به صورت اورجینال و کمترین قیمت به دست مشتریان برسد. همچنین برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و یا چت واتساپ در تماس باشید.

تماس با ما