لباس زیر گرم پژواک
مشخصات و خرید لباس زیر گرم پژواک

لباس زیر گرم پژواک

داشتن لباس مناسب (لباس زیر گرم پژواک) در فصل پاییز و زمستان در ناطق سردسیر بخصوص برای افرادی که در فضای بیرون و محیط باز مشغول به کار هستند یک امر مهم به حساب می آید. لباس زیر گرم پژواک با داشتن الیاف طبیعی و نرم یک لباس گرم و یا گرمکن شلوار استاندارد برای مناطق سردسیر به حساب می آید. تولیدی لباس گرم پژواک با تولید لباس هاهی داخل کرک توانسته گزینه بسیار خوبی برای کارکنان در فضای آزاد باشد که از محبوبیت بالایی در بین عموم برخوردار میباشد.

لباس زیر گرم پژواک

جنس الیاف گرمکن و شلوار پژواک

جنس و یا الیاف گرمکن و شلوار پژواک از الیاف طبیعی ۱۰۰% پنبه می باشد که به دلیل داشتن الیاف طبیعی؛ خاصیت ضد حساسیت را به ارمغان آورده است. استفاده از این لباس زیر گرم در طولانی مدت حساسیت های پوستی و بو گرفتن را به دنبال نخواهد داشت زیرا استفاده از الیاف طبیعی در این پارچه باعث می شود تا پوست افراد در امان باشد. داخل پارچه لباس زیر گرم پژواک به صورت کرکی بوده که همین امر به گرم نگه داشتن بدن کمک زیادی کرده و باعث میشود گرمای بدن در محیط باز و مناطق سردسیر حفظ شود.

 این لباس گرم به دلیل داشتن الیاف طبیعی به هیچ عنوان باعث خارش پوست افراد در حین انجام کار نمی گردد. برای دوخت لباس گرم پژواک از چرخ های صنعتی و ماشین های دوخت بسیار عالی استفاده شده است تا زیبایی و دوام آن را دوچندان کند. پارچه لباس زیر گرم پژواک قبل از دوخته شدن در معرض شستشو قرار گرفته و آبرفت پارچه به طور صد در صد گرفته میشود؛ به همین دلیل هنگام شستن آن به هیچ عنوان تنگ و کوتاه نشده و مانند روز اول به همون شکل باز می گردد.

لباس زیر گرم پژواک

 رنگ بندی لباس زیر گرم پژواک

لباس زیر گرم پژواک دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد همین امر سبب شده است تا هواداران زیادی داشته باشد. رنگ های لباس زیر گرم پژواک به صورت تک رنگ شیری (سفید) و یا الوان (در رنگ های: طوسی، نوک مدادی، سبز و سرمه ای) میباشند. پارچه رنگی این لباس ها با استفاده از ماشین های صنعتی رنگرزی پیشرفته رنگ می شوند که به همین دلیل هنگام شستشوی لباس ها؛ لباس ها بور نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند.

سایزبندی استاندارد گرمکن شلوار پژواک

قواره‌ های لباس گرم پژواک نسبت به بقیه لباس گرم ها دقیق تر و استاندارد تر بوده که مناسب تمامی افراد در سایزهای مختلف می باشد. طول سر آستین ها و قد شلوار در سایز بندی یک امر مهم به حساب می آید که در این مورد لباس گرم پژواک بسیار استاندارد بوده و تمامی سایز های افراد را در بر میگیرد. تولیدی لباس گرم پژواک این لباس را در سایز بندی مختلف اعم ازمدیوم، لارج، ایکس لارج، دو ایکس لارج و سه ایکس لارج تولید و عرضه می کند.

لباس زیر گرم پژواک

نمایندگی فروش لباس گرم پژواک

فروشگاه اینترنتی ایمن آلفا با اخذ نمایندگی از تولیدی لباس زیر گرم پژواک آماده خدمت رسانی به مشتریان خود به صورت عمده و تک می باشد. لباس گرم های پژواک به صورت عمده و تک قابل سفارش میباشند که کافیست برای سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید جهت دریافت استعلام قیمت و یا دریافت فاکتور رسمی برای سفارش های عمده و تیراژ از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

جهت استعلام قیمت و خرید لباس گرم پژواک روی لینک کلیک کنید.